Agencija za vođenje društvenih mreža
Agencija za vođenje društvenih mreža
Ukoliko se ovih dana borite sa svojom prisutnošću na društvenim mrežama, niste sami.
Uostalom, tvrtke imaju pune ruke posla kada su u pitanju društveni mediji i očekivanja kupaca.
Možda je ono što je najupečatljivije koliko je ciljeva s kojima se brendovi istodobno pozabavljuju.
S toliko toga na našim tanjurima nije ni čudo zašto brendovi traže ruku pomoći.
Tu marketinška agencija na društvenim mrežama može biti spas.
Zašto uopće angažirati marketinšku agenciju na društvenim mrežama?
OK, pošteno pitanje.
Količina informacija i resursa dostupnih suvremenim trgovcima je zapanjujuća.
Međutim, pristup društvenim medijima nije uvijek idealan ili uvjerljiv. Ne može se svaka tvrtka pobrinuti za društvene mreže i hej, to je sasvim u redu.
Međutim, kako vam marketinška agencija na društvenim mrežama može pomoći popuniti praznine ili poboljšati svoju strategiju kada su u pitanju društveni mediji i vaši poslovni ciljevi?
Agencija ima neusporedivu razinu stručnosti
Jednostavno rečeno, agencije su sposobne voditi kampanje i pružiti razinu znanja koja jednostavno nije moguća bez toga.
Na primjer, agencija s dokazanim iskustvom u prikazivanju oglasa na društvenim mrežama ima definitivnu prednost u odnosu na nekoga tko nauči osnoce Facebook oglasa.
I s pravom. Takva vrsta stručnosti je ono što plaćate.
Društveni mediji su mnogo više od pametnih natpisa. Sami sitni detalji društvenih algoritama, segmentacija publike i analitika zahtijevaju ozbiljno znanje za navigaciju. Opet, to je prednost angažiranja nekoga tko je bio tamo i to učinio.
Bilo zbog njihova godina iskustva u stvarnom životu, širine posla s klijentima koji ih je izložio raznim društvenim i marketinškim taktikama ili samo zbog činjenice da agencijski profesionalci svakodnevno žive i dišu strategije društvenog i digitalnog marketinga napolju, agencije su neiskorišteni resurs za toliko robnih marki… stručnost koju ljudi ne mogu uvijek replicirati u kući.
Isto vrijedi i kada su u pitanju rastuće zajednice ili privlačenje kupaca. Naravno, mogli biste to i sami. Ali bi li to imalo smisla u pogledu vremena i energije vašeg tima? Agencija za tren oka može izvesti kampanju za koju bi mogli potrajati mjeseci da sami sastavite.
Agencija može žonglirati s više kampanja odjednom
Možda bi bilo kliše reći, ali vrijeme je novac.
Agencija ima propusni opseg za pokretanje više kampanja odjednom koje bi inače mogle zaglaviti vaš tim interno. Radeći s marketinškom agencijom na društvenim mrežama, možete bolje iskoristiti vrijeme svog tima i učiniti više s ljudima koje već imate.
Agencije mogu unaprijediti društvene vještine vašeg tima
Suprotno uvriježenom mišljenju, rad s marketinškom agencijom na društvenim mrežama nije samo stvar outsourcinga.
Zapravo, izravan rad s agencijom nedvojbeno je jedan od najboljih načina za ulaganje u društvene vještine vlastitog tima.
Razmisli o tome. Kampanje koje vode agencije mogu vam dati do znanja koje strategije, taktike i kanali imaju najviše smisla za vaš brend. Svaka podatkovna točka ili priča o uspjehu u ime vašeg poslovanja lekcija je o tome što funkcionira (a što ne) na društvenim medijima. Ovaj je mentalitet posebno važan ako planirate samo kratkoročno surađivati s agencijom.
Zajednička nit ovih pogodnosti? Marketinška agencija na društvenim mrežama može biti ključ za otkrivanje pozitivnog ROI-a za vaše društvene napore.
Sproutov Social Index za 2019. bilježi da je 63% tvrtki zabrinuto za objašnjenje i poboljšanje povrata ulaganja na društvenim mrežama, s tim da će taj broj vjerojatno rasti u budućnosti.
Uvidi iz društvenih agencija mogu učiniti trik za brendove koji još uvijek pokušavaju zamotati glavu oko društvenih mreža.
Kako mogu znati trebam li agencija za društvene mreže?
Možda se pitate jeste li “dovoljno veliki” da radite s marketinškom agencijom na društvenim mrežama.
S druge strane, mogli biste pretpostaviti da je to jednostavno izvan vašeg budžeta.
Ali stvarnost? Baš kao što nema dvije iste poslovne potrebe, ne postoji “jedna veličina za sve” u smislu onoga što agencija radi ili izgleda.
Velike i male tvrtke rade s velikim i malim agencijama. Dok bi tvrtka na razini poduzeća mogla trebati pomoć u upravljanju zajednicom ili stvaranju društvenog sadržaja, mala i samostalna poduzeća mogu uložiti u jednokratnu društvenu reviziju.
Evo nekoliko pitanja koja vam mogu pomoći da shvatite ima li suradnja s marketinškom agencijom na društvenim mrežama smisla.
- 1. Trebate li svježu perspektivu i stručnost kako biste lakše definirali svoje ciljeve na društvenim mrežama i strategiju kampanje na društvenim mrežama?
- 2. Borite li se s povećanjem pratitelja na društvenim mrežama ili stope angažmana?
- 3. Ne vidite jasan, definiran ROI za svoju prisutnost na društvenim medijima?
- 4. Sumnjate li da provodite previše vremena ili novca u kući na društvenim mrežama?
- 5. Jeste li sposobni pronaći potencijalne klijente s društvenih mreža, ali niste sigurni kako ih zatvoriti?
- 6. Imate li interno značajan proračun za društvene mreže, ali niste sigurni kako ga maksimizirati?
Ako je “da” na bilo što od gore navedenog, možda je vrijeme da istražite što imamo u ponudi.
Koje su usluge agencije društvenih medija prikladne za moje poslovanje?
U ovom trenutku, možda se pitate što, dovraga, agencija za društvene mreže zapravo radi za klijente na dnevnoj bazi.
Kratak odgovor? Ovisi.
1. Upravljanje društvenim medijima. Dopuštanje agenciji da preuzme uzde vaše društvene prisutnosti može vam uštedjeti mnogo vremena i stresa.
2. Plaćene društvene mreže. Sve više brendova ulaže u društvene oglase jer krajolik postaje sve više “platiti se igrati”. Agencija vam može pomoći u izradi plaćenih kampanja koje zapravo rezultiraju povratom.
3. Razvoj sadržaja. Stvaranje društvenog sadržaja može biti složeno i dugotrajno, ovisno o vašoj djelatnosti. Ako ste zapeli u smislu strategije, agencija vam svakako može pomoći.
4. Analitika. Razbijanje vaših društvenih metrika ide ruku pod ruku s tim uvijek važnim ROI-jem. Agencije mogu razumjeti vaše brojke i poduzeti odgovarajuće mjere.
5. Strategija. Što biste trebali objaviti? Koji bi vam trebali biti prioriteti u pogledu kanala i angažmana? Bilo kao jednokratna revizija ili kroz stalne konzultacije, agencija vas može obavijestiti.
6. Angažman. Društveni algoritmi su nestalni, a platforme se stalno mijenjaju. Umjesto da preispituju najbolje prakse ocjenjivanja društvenog angažmana, agencije žive i umiru na temelju svoje sposobnosti da pomaknu iglu.
7. Upravljanje zajednicom. Stvaranje angažiranih, aktivnih društvenih zajednica jedan je od aspekata društvenih medija koji zahtijevaju najviše vremena. Za neke brendove, agencija je jedini način da se te zajednice zaista omoguće.
Agencija za vođenje društvenih mreža
Vjerojatno ćete trebati pomoć s više od jednog aspekta vaše društvene prisutnosti. Srećom, Jupiter Media nudi više usluga i paketa kako bi pomogli klijentima da postignu svoje ciljeve.
Za suradnju nas možete kontaktirati putem hello@jupiter-media.hr ili nam se i javite putem društvenih mreža 🙂