baza-znanja Business Marketing

Društvene mreže – 7 savjeta kako poboljšati svoje poslovanje

društvene mreže

Svi znaju da su društvene mreže jedna od najvećih komunikacijskih platformi u suvremenom svijetu. Jedan od najboljih načina da dosegnete potencijalne kupce. Na društvenim mrežama možete podijeliti najbolje fotografije i druge informacije o svojoj tvrtki. Osim toga, imat ćete i ljude koji će podijeliti vašu priču.

1. Povećati ćete svijest vašeg brenda

Kada preko pola svjetske populacije koristi barem jednu platformu društvenih mreža, uvijek postoji mjesto na kojem se može dosegnuti i zadobiti potencijalno ciljana publika.

Da li mislite da se ljudi povezuju samo sa brendovima koje su već poznate na društvenim mrežama?

Samo razmislite o činjenici da 60% Instagram korisnika kaže kako pronađe neki novi proizvod baš na toj platformi.

2.Povećati ćete broj posjeta na web stranici

Objave i reklame na društvenim mrežama su sastavni dio povećanja prometa na web stranici. Dijeljenje dobrog sadržaja vašeg bloga ili stranice na društvenim mrežama je odličan način da se publika pridobije čim ste nešto novo izbacili.

3. Povećani broj prodaje

podizanje prodaje

Bez obzira što prodajete, društvene mreže vam u tome mogu pomoći. Profil na društvenoj mreži je vrlo važan dio vaše prodajne strategije – mjesto gdje novi korisnik može postati kupac.

Kako i sami broj korisnika na društvenim mrežama raste i online alati za prodaju napreduju, društvene mreže postaju znatno važne za pretraživanje proizvoda i e-trgovine.

4.Upravljanje ugledom

Ako pomno pratite sve što se o vašem poslovanju piše, možete odabrati neke objave i istaknuti pozitivno, ali i naglasiti negativno prije nego se pretvori u nešto lošije.

Budite uvijek spremni reći i svoju stranu priče ili situacije, kulturno i profesionalno.

5. Angažirajte publiku i kupce

Putem društvenih mreža dobivate priliku direktne interakcije sa vašom publikom, davajući im priliku da stupaju u kontakt sa vašim brendom ili poslovanjem. Za razliku od tradicionalnih medija, koji nude jednosmjernu komunikaciju, putem društvenih mreža imate priliku za dvosmjernu komunikaciju.

6. Pratite teme koje su vezane za vaše poslovanje

Vrlo je bitno pratiti konkurenciju u grani kojom se bavite. Možete sastaviti popšis vaših glavnih konkurenata i time provjeravati sve njihove aktivnosti kako bi znali “s čime imate posla”.

7. Pratite konkurenciju

Vrlo je bitno da i znate što ljudi govore i misle o vašoj konkurenciji. Takvo informiranje vam može pomoću u nalaženju slabih točaka tuđih proizvoda. Pomoću tuđih mana navoditi svoje vrline može doprinijeti novim kupcima.

Obratite nam se s povjerenjem 🙂 

Ne zaboravite pratiti nas na društvenim mrežama! 

Facebook & Instagram