Svi znaju da su društvene mreže jedna od najvećih komunikacijskih platformi u suvremenom svijetu. Jedan od najboljih načina da dosegnete potencijalne kupce. Na društvenim mrežama možete podijeliti najbolje fotografije i druge informacije o svojoj tvrtki. Osim toga, imat ćete i ljude koji će podijeliti vašu priču.
1. Povećati ćete svijest vašeg brenda
Kada preko pola svjetske populacije koristi barem jednu platformu društvenih mreža, uvijek postoji mjesto na kojem se može dosegnuti i zadobiti potencijalno ciljana publika.
Da li mislite da se ljudi povezuju samo sa brendovima koje su već poznate na društvenim mrežama?
Samo razmislite o činjenici da 60% Instagram korisnika kaže kako pronađe neki novi proizvod baš na toj platformi.
2.Povećati ćete broj posjeta na web stranici
Objave i reklame na društvenim mrežama su sastavni dio povećanja prometa na web stranici. Dijeljenje dobrog sadržaja vašeg bloga ili stranice na društvenim mrežama je odličan način da se publika pridobije čim ste nešto novo izbacili.
3. Povećani broj prodaje
Bez obzira što prodajete, društvene mreže vam u tome mogu pomoći. Profil na društvenoj mreži je vrlo važan dio vaše prodajne strategije – mjesto gdje novi korisnik može postati kupac.
Kako i sami broj korisnika na društvenim mrežama raste i online alati za prodaju napreduju, društvene mreže postaju znatno važne za pretraživanje proizvoda i e-trgovine.
4.Upravljanje ugledom
Ako pomno pratite sve što se o vašem poslovanju piše, možete odabrati neke objave i istaknuti pozitivno, ali i naglasiti negativno prije nego se pretvori u nešto lošije.
Budite uvijek spremni reći i svoju stranu priče ili situacije, kulturno i profesionalno.
5. Angažirajte publiku i kupce
Putem društvenih mreža dobivate priliku direktne interakcije sa vašom publikom, davajući im priliku da stupaju u kontakt sa vašim brendom ili poslovanjem. Za razliku od tradicionalnih medija, koji nude jednosmjernu komunikaciju, putem društvenih mreža imate priliku za dvosmjernu komunikaciju.
6. Pratite teme koje su vezane za vaše poslovanje
Vrlo je bitno pratiti konkurenciju u grani kojom se bavite. Možete sastaviti popšis vaših glavnih konkurenata i time provjeravati sve njihove aktivnosti kako bi znali “s čime imate posla”.
7. Pratite konkurenciju
Vrlo je bitno da i znate što ljudi govore i misle o vašoj konkurenciji. Takvo informiranje vam može pomoću u nalaženju slabih točaka tuđih proizvoda. Pomoću tuđih mana navoditi svoje vrline može doprinijeti novim kupcima.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.