Reputacija brenda je sve
To je posebno istinito jer danas odnosi potrošača i brendova postaju sve izravniji, a kako bi se postigli dugoročni odnosi, glavna zadaća trebala bi biti transparentnost i odgovornost.
Isto tako, s povezivanjem potrošača, reputacija brenda (dobra ili loša) se brzo širi. Oni koji su svjesni ovih promjena najbolje se mogu prilagoditi.
Praćenje reputacije vašeg brenda u središtu je njenog održavanja i evolucije, a ako se mjeri učinkovito i marljivo, ima jasne poslovne koristi od svega.
Izgradnja reputacije
Izgradnja reputacije je veoma osjetljiv sustav za koji je potrebno mnogo truda, rada i volje kako bi se stekao dobar ugled. Dok je samo i sekunda nepažnje dovoljna za totalno drugi smjer.
Volimo reći kako je reputacija vrijedan dio svakog poslovanja, a izgradnja reputacije poput brige za nečiji život. Od početka do kraja.
Zašto mjeriti ugled brenda?
Mjerenje ugleda brenda često se pogrešno tumači kao djelokrug većih tvrtki ili manji prioritet od praćenja ostalih marketinških mjernih podataka, kao što su promet web stranica, generiranje potencijalnih klijenata ili učinkovitost oglašavanja.
1. Svijest
Recimo da je svijest o vašem brendu jak među vašim ciljanim tržištem.
Za mnoge brendove potreban je čak i niz godina za porastom pa je gledanje prometa na web stranici i društvenim mrežama samo pokazatelj tog rasta.
Ali gledajući samo te statistike, vidimo pola slike.
Sami alati i današnja tehnologija kojom se mjeri uspješnost brenda uzima vaše podatke o svijesti istog i dodaje vrijednost. Utvrđuje koji atributi brenda doprinose željenim poslovnim ishodima, a koji ne.
2. Pomaže vam biti dio razgovora
Prepoznavanje najmoćnijih trendova u kojima je vaš brend dio rasprave, provodi se učinkovito korištenjem kombinacije podataka anketa i slušanje na društvenih mrežama.
Konteksti u kojima se vode razgovori o proizvodima vašeg brenda (i konkurentskih proizvoda) razvijaju vaše razumijevanje konkurentnog okruženja i ključnih trendova.
Budući da ste u toku s najnovijim trendovima potrošača osigurava vam se doprinos razgovoru na pogodan način.
3. Pomaže vam na vrijeme pratiti i odgovarati na kritike
Ublažavajući rizik ključan je za dugovječnost branda.
Manji brendovi često trpe kritike zbog različitih radnji (ili neradnji) koje utječu na poslovanje. Stoga, pod pritiskom publike, prikupljanje što više informacija o suglasnosti potrošača pomaže vam otkriti kako izbjeći zamke i sačuvati ugled brenda.
4. Fokusiranje
Podaci mjerenja za vaš brend mogu podržati više strateških planova (poput segmentacije, profiliranje kupaca i plasmana reklama) kao i kreativno slanje poruka.
Podaci ankete i slušanje na društvenim mrežama su temeljni izvori podataka za postizanje toga.
Ključno
Ugledu je potrebno dosta vremena za izgradnju i trenutak za gubljenje.
Trenutna stopa kojom se mijenjaju potrošački trendovi, zajedno s dodatnim pritiskom na brendove da budu etični, transparentni i odgovorni, stavlja reputaciju brenda kao sredinu u dugoročnom uspjehu.
Razumijevanje i analiza prihvaćanja vašeg branda među potrošačima od presudnog je značaja za održavanje i poboljšanje zdravlja istoga.
Ne samo da upotpunjuje razumijevanje vaših potrošača i njihovog ponašanja već razvija kapacitet i van okvira vašeg ciljanog tržišta.
Pratite nas na društvenim mrežama, a ostale zanimljive članke možete pročitati na našem blogu.