Koja vrsta sadržaja najbolje prolazi i zašto?
Kako možete stvoriti sadržaj s najvećom učinkovitošću i lakoćom?
Izazivate li sebe da smislite nove ideje i nove načine prenošenja informacija o svom poslovanju?
Eksperimentirate li s različitim oblicima sadržaja koje bi vaši klijenti mogli voljeti čitati?
Rado bismo vam pomogli da stignete tamo 🙂
Sadržaj cvjeta, a 65% ispitanika kaže da bolje konvertiraju posjetitelje na svojim web stranicama dok 62% kaže da stvara zanimljiviji i kvalitetniji sadržaj.
Ovdje u Jupiter Media često razgovaramo o stvaranju kvalitetnih naslova, radu sa slikama i istraživanju različitih kanala društvenih medija.
Koji sadržaj najbolje funkcionira i zašto?
Naša direktorica Petra voli govoriti o važnosti stvaranja sadržaja koji je vođen ciljem – to jest, ono što stvarate treba biti vođeno onim što želite postići.
Koja vrsta sadržaja najbolje prolazi i zašto?
Za uspjeh većini web stranica treba četiri ključne vrste sadržaja:
- Sadržaj za zabavu
Većina napora u marketingu sadržaja usredotočena je na obrazovanje i pomoć. To može biti i propuštena prilika za interakciju s čitateljima i povezivanje s njima na vrlo osnovnoj bazi.
Sadržaj koji zabavlja često je smiješan, često se može podijeliti i često može brzo transformirati “tvrtku” u “grupu ljudi poput mene”.
Ovaj aspekt poput mene može biti ključan u izgradnji povjerenja i odvajanju pravih klijenata od slučajnih posjetitelja.
Sadržaj koji je stvoren za zabavu možda nije izravno povezan s vašim proizvodima/uslugama, no kako bi mogao obavljati svoj posao, mora se svidjeti vašoj ciljnoj publici.
- Sadržaj za obrazovanje
Sadržaj koji je stvoren posebno za edukaciju postiže iste ciljeve kao i sadržaj za zabavu, ali je često sljedeći korak u pokazivanje čitateljima i potencijalnim korisnicima zašto se vaša web stranica ili proizvod isplati. Dok se sadržaj za zabavu poziva na čitateljeve emocije, sadržaj za obrazovanje poziva se na njihovu racionalnost.
Opet, dijeljenje je ključno za sadržaje koji su namijenjeni edukaciji.
- Sadržaj za inspiraciju
U inspiraciji zarazna? Može biti kada se radi kako treba, kada nešto što objavite toliko brzo odjekne kod tolikog broja ljudi da to ne mogu ne prenijeti dalje.
Inspiracija ne moraju nužno biti citati na slici.
Zapravo, najbolja vrsta inspiracije često dolazi u obliku studija slučaja, svjedočanstava kupaca i priča o neuspjesima i izazovima s kojima su se uspješni ljudi susreli na svom putu.
- Sadržaj za pretvorbu
Sadržaj kreiran u svrhu pretvorbe obično ima za cilj da potakne čitatelja u smjeru neke vrste radnje, na primjer, prijave za newsletter, pohađanja besplatnog e-tečaja ili kupnje proizvoda.
S kakvim ste sadržajem eksperimentirali na svom blogu i što je za vas “pobralo” najviše rezultata?
Voljeli bismo čuti, pišite nam na mail: hello@jupiter-media.hr