baza-znanja Business

Koje su razlike između velikih platformi društvenih medija?

razlike između velikih platformi društvenih medija

Razlike između velikih platformi društvenih medija

Razlike između velikih platformi društvenih medija – Svijet društvenih medija se uvijek mijenja i zauvijek će se mijenjati! Ono se razvija kako ljudi pronalaze nove načine povezivanja i komuniciranja s drugima te kako se tehnologija razvija.

Stalno se pojavljuju nove platforme, pa odakle početi?

Proširite li se i pokušavate biti aktivni na svim društvenim platformama ili birate samo jednu? I kako možete držati korak s društvenim kanalima kao tvrtka koja želi doprijeti do publike i izgraditi svijest o robnoj marki?

Ukoliko imate marketinšku strategiju, točnije, strategiju društvenih medija koje se morate pridržavati, znat ćete svoje ciljeve koje pokušavate postići.

Prvo morate razumjeti svoju publiku. I gdje će se najvjerojatnije družiti, zatim ustanoviti što želite postići kada privučete njihovu pažnju. I znajući to, koristiti društvene mreže koje su im najrelevantnije.

Ukoliko razmišljate o grupi ljudi, recimo svojim prijateljima, ponašali biste se ili razgovarali drugačije nego s osobom koju sretnete u gradu. Također biste imali drugačiji odnos sa svojim prijateljima od svojih klijenata. Odnosi su svi različiti i treba ih njegovati na drugačiji način.

Mnogi ljudi misle da su sve društvene mreže jednake – ali nisu. Svi oni imaju svoje specifične svrhe i svi imaju svoj cilj u načinu umrežavanja. Razumijevanje njihove svrhe omogućit će vam bolje razumijevanje kako ih koristiti za svoje poslovanje. I koja društvena mreža će najbolje funkcionirati za interakciju s vašim klijentima.

Pa pogledajmo različite kanale društvenih medija – O čemu se radi i za što se uglavnom koriste?

Facebook – Razlike između velikih platformi društvenih medija

Facebook

Bez obzira volite li Facebook ili ne, vaši klijenti će najvjerojatnije biti tamo u nekom obliku. To je najveća društvena mreža koja ima preko 2,32 milijarde aktivnih korisnika mjesečno.
Ne samo da ga ljudi koriste za osobnu upotrebu, već je najjača platforma za oglašavanje za tvrtke u svim industrijama i sektorima.
Za poslovnu upotrebu, Facebook je mjesto za dijeljenje vijesti o tvrtki, ažuriranja o ponudama ili promocijama zajedno s isprepletenim vijestima iz industrije. Ljudi će doći na vašu Facebook stranicu kako bi saznali više o vašem poslovanju i kulturi i vrijednostima vaše tvrtke.

Budući da je Facebook najveća društvena mreža, važno je biti prisutan na platformi. Mnogi ljudi koji traže uslugu ili proizvod pretražit će kako bi pronašli Facebook stranicu jer je to mjesto koje je poznato, koje se osjeća sigurnim i omogućuje osobi da zaviri bez pritiska.
Uvijek imajte na umu svoju publiku sa svim sadržajem koji objavljujete. Odgovaraju li objave vašem poslovanju, odgovaraju li vašoj kulturi, jesu li to stvari koje će vaša publika željeti vidjeti ili čuti?

Nakon što uspostavite malu publiku, saznat ćete kakvu vrstu sadržaja žele vidjeti jer će stope angažmana rasti i dobit ćete više odgovora na svoje objave. Koristite Facebook kao način da povežete svoje klijente s vašim poslovanjem i da pokažete razloge zašto bi trebali vjerovati vašem brendu i kupovati od vas.

Pinterest – Razlike između velikih platformi društvenih medija

Pinterest

Često je Pinterest platforma koja je promašena u strategiji društvenih medija, ali smo otkrili da je to iznimno važna mreža za poslovanje. Radi se o vizualnim slikama koje privlače oči koje mame korisnike da kliknu. Vizuali moraju pokazati znanje ili stručnost, moraju imati nešto za ponuditi i nešto nuditi koju traži druga osoba.

Sadržaj je kralj, to je način na koji natjerate ljude da kliknu s Pinteresta na vašu web stranicu. Stoga morate osigurati da je vaš sadržaj u skladu s onim što vaša publika traži. Omogućite vizuale i sadržaj koji ljudi traže i ljudi će vas pronaći.

Izvrstan dodatak za Pinterest je ponuditi besplatan dodatak kako bi ljudi naveli da kliknu na vašu web-lokaciju. Nakon što su na vašoj web-lokaciji, moraju znati da im možete pomoći u rješavanju problema, ali ako vaša web stranica ne odgovara vašem Pinterest sadržaju, izgubit ćete kupca.
Pribadače na vašem Pinterest računu mogu se prenamijeniti iz sadržaja koji se već nalazi na vašoj web-lokaciji. Ukoliko imate blog, stvorite više različitih slika kako biste se povezali s postovima na blogu.
Da bi Pinterest ispravno radio, morate redovito objavljivati ​​postove, a tu vam alati za zakazivanje dobro dolaze.

Nemojte zaboraviti zapravo komunicirati s sljedbenicima i na Pinterestu, može biti lako biti preopterećen objavama, ali angažman je također veliki dio marketinške strategije kako biste unaprijedili svoje poslovanje.

Instagram – Razlike između velikih platformi društvenih medija

Instagram

Instagram je još jedna vizualna platforma i ako volite fotografiju, slike iz stvarnog života, Instagram je za vas.

Ove bi slike trebale biti visoke razlučivosti i dobrog standarda. Iako pomaže, Instagram je više u tome da ispriča priču iza vašeg brenda. Možete komunicirati s lokalnim ljudima, pomoću relevantnij hashtagova i s ljudima zainteresiranima za vašu nišu.

Postoji čitav niz načina za interakciju s brendovima na Instagramu, a sada čak možete kupovati izravno s platforme!

Uvijek možete promijeniti tu vezu na različite odredišne ​​stranice ako vodite kampanju ili želite svoje sljedbenike usmjeriti na neko drugo mjesto – to je uvijek promjenjivo.

Koja je razlika između glavnih platformi društvenih medija i kako ih možete koristiti za razvoj vašeg poslovanja?

LinkedIn – Razlike između velikih platformi društvenih medija

LinkedIn

Ukoliko ste B2B tvrtka, LinkedIn je sjajno mjesto za biti. Poznata je kao profesionalna društvena mreža i puno je lakše izgraditi odnose i steći nove B2B klijente putem ovog kanala.

LinkedIn ima 590 milijuna korisnika i 260 milijuna aktivnih korisnika mjesečno. Ima bolji učinak kada je u pitanju konverzija generiranja potencijalnih kupaca sa stopom od 277% što je 3 puta više od Twittera (.69%) i Facebooka (.77%).

Vrsta sadržaja na LinkedInu obično je povezana s poslovanjem ili tvrtkom. Ukoliko želite podijeliti o tome što se događa u vašem poslovanju, novim zaposlenicima, kulturi tvrtke, koje zapošljavate, prekretnicama i slično. Sve je to izvrsno za stranice tvrtke.

Kako bi izgradili angažman na ovim objavama na stranici tvrtke, dobra je ideja da vlasnici tvrtki i zaposlenici podijele ažuriranja na svom osobnom profilu. Ako ste tvrtka s mnogo zaposlenika, potaknite ih da dijele i komentiraju objave tvrtke.

Kada je u pitanju korištenje društvenih medija za vaše poslovanje, postoji mnogo izbora i prilika. Morate pronaći ono što odgovara vašim klijentima. Ne gubite vrijeme na platformama koje ne rade – razumite i upoznajte svoju publiku i družite se gdje je.

Ukoliko želite pomoć u sastavljanju strategije društvenih medija ili jednostavno nemate vremena za ulaganje i radije biste zadatak prebacili na stručnjaka, rado ćemo vam pomoći.

Jupiter Media

Facebook