Marketing na TikToku – kako funkcionira? Čovjek mora živjeti pod kamenom ako nije svjestan što je TikTok. Ova aplikacija za dijeljenje videozapisa prvobitno je postala slavna 2016. godine kao glazbena aplikacija za sinkronizaciju usana pod nazivom musical.ly. Kina je te godine napravila aplikaciju pod nazivom Douyin, a međunarodnu verziju te aplikacije nazvala TikTok 2017.
Velik dio publike TikToka pratio je musical.ly u to vrijeme, pa ga je Kina odlučila spojiti s TikTokom 2018. TikTok je postao ludo popularan u kratkom vremenu. Sada, s više od 2,6 milijardi preuzimanja i 1 milijardu aktivnih mjesečnih korisnika, nadmašio je Facebook, Twitter, Instagram i druge platforme društvenih mreža.
TikTok – budućnost marketinga
Na TikTok korisnici postavljaju smiješne i zabavne videozapise od 15-60 sekundi. Platforma omogućuje uređivanje unutar aplikacije i razne filtere, zabavne efekte, preklapanje glazbe i integrira se s drugim platformama društvenih medija.
Neki od popularnih formata sadržaja TikToka uključuju komične skečeve, tutorijale, videozapise za sinkronizaciju usana, plesne videozapise i još mnogo toga. Možete optimizirati svoje videozapise na TikToku koristeći popularne hashtagove kako biste ih učinili vidljivim. Doseg ove aplikacije bolji je od većine drugih platformi društvenih medija, što povećava šanse da videozapisi postanu viralni. Ova platforma je isključivo namijenjena korisnicima da izraze svoju kreativnost u marketinškom utočištu.
Budući da popularnost TikToka svakim danom raste, sve više brendova ovu aplikaciju smatra bitnim alatom za marketing.
Sljedeći odjeljci razrađuju glavne prednosti marketinga putem TikToka i kako vam uređivač videa može pomoći u stvaranju privlačnih marketinških kampanja pomoću videa.
10 razloga zašto marketing treba prenijeti na TikTok
Više nije nepoznato da tvrtke koje nisu na TikToku mnogo propuštaju. Evo 10 najboljih razloga zašto je marketinškim stručnjacima nužno biti na TikToku.
1. TikTok For Business olakšava marketing na TikToku
Postoje bezbrojne prednosti korištenja TikTok for Business za oglašavanje vaše marke. Uz pretežno mladenačku demografiju TikToka, možete se povezati i surađivati s mnogim mladim članovima publike.
TikTok for Business je nevjerojatna sve-u-jednom platforma za oglašivače. Možete dobiti sve što vam je potrebno za pokretanje učinkovite marketinške kampanje. Bilo da se radi o izradi oglasa ili postavljanju proračuna, pronalaženju najbolje publike ili ocjenjivanju podataka, TikTok for Business omogućuje vam da postignete sve što želite od svoje video marketinške kampanje.
TikTok for Business omogućuje brendovima da testiraju svoju kreativnu sposobnost dok osmišljavaju marketinške kampanje. A, ako vam je potrebna pomoć u izradi autentičnih, privlačnih oglasa, centar za e-učenje (Ads Manager) spreman je da vas dodatno informira.
2. Odaberite iz širokog raspona vrsta oglasa
Još jedna prednost TikTok for Business je ta što vam omogućuje stvaranje inovativnih reklama koje odgovaraju svim marketinškim potrebama i čine vaš brend popularnim u masama. Koristeći TikTok za poslovni račun, možete osmisliti brendirane izazove za korisnike i pozvati ih da sudjeluju. Ako je izazov nešto izvan okvira, imat će više šansi da postane viralan na platformi, stvarajući više publiciteta za vaš brend.
Evo pet vrsta oglasa koje možete postaviti na TikTok i privući promet – oglasi za prikaz odozgo, oglasi u feedu, izazovi s hashtagom, preuzimanja robne marke i efekti robne marke.
3. Redefinirajte Influencer (utjecajni) marketing
TikTok se pojavio kao žarište za utjecajni marketing. Nedavna studija pokazuje da influenceri na TikToku imaju stopu angažmana od 17,96%, dok iste brojke za Instagram i YouTube iznose 3,86%, odnosno 1,63%.
Stoga, prisiljavanje influencera da govori pozitivno o vašem brendu može imati ozbiljne prednosti.
Utjecaj (influencer) može govoriti o vašim proizvodima ili uslugama u videu. Oni također mogu postaviti vezu na vašu web stranicu u opisu videozapisa i motivirati svoje sljedbenike da posjete vašu web stranicu i/ili kupe vaše proizvode.
4. Dosegnite publiku koja je važna
U online marketingu ključno je pronaći pravu publiku. Marketing na TikToku vam omogućuje da dosegnete publiku koja je najvažnija za vaš brend. Ali, razumno je znati da TikTok nije najbolja platforma za privlačenje starije publike.
Preko 60% korisnika TikToka je u dobnoj skupini od 16 i 24 godine; ako povećamo maksimalnu dob na 34 godine, više od 80% korisnika se uklapa. Stoga je TikTok najbolja platforma za privlačenje mlade publike.
5. Kreirajte sadržaj kao profesionalac
TikTok uglavnom uspijeva na virusnom sadržaju. Potrebna vam je jaka tema ili veza s publikom kako bi vaš brend bio super popularan. Sve to može biti jednostavno kada koristite najbolji video editor.
Vrhunski uređivači videa, kao što je InVideo, omogućuju vam dizajniranje videozapisa u formatu prikladnom za platformu na koju želite prenijeti. Dakle, videozapisi na Twitteru izgledaju i osjećaju se malo drugačije od YouTube videa. Dok YouTube videi mogu biti informativni i spori, TikTok videozapisi moraju biti živopisni i brzi.
6 . Hashtagovi ulijevaju život u marketinške kampanje
Hashtagovi na TikToku pomažu vam da dosegnete organsku publiku. Evo kako možete uokviriti marketinšku strategiju koja okružuje hashtagove:
1. Pronađite popularne hashtagove – ove hashtagove možete pronaći na stranici “Otkrijte”. Pronađite odgovara li bilo koji hashtag vašem brendu ili tvrtki ili ne i objavite s popularnim hashtagom.
2. Pogledajte influencere – Uzmite neke savjete iz hashtagova koje koriste influenceri i kopirajte ih kako biste testirali učinak.
3. Koristite standardne hashtagove – Neki hashtagovi, kao što su #viral, #love, itd., općenito su popularni. Možete koristiti ove hashtagove da provjerite učinak.
7. Fokus se vraća na sadržaj
Za razliku od Instagrama, TikTok je prvenstveno vođen sadržajem. Sadržaj je ključan za marketing na TikToku. Može povećati vaš marketinški učinak.
Korisnici TikToka cijene ako ne pravite oglase i više se usredotočite na zabavu ljudi. Stoga biste idealno trebali pronaći ono što uzbuđuje gledatelje i odabrati sadržaj koji najbolje odgovara njihovim potrebama. Nakon što vaš sadržaj ima elemente viralnosti, rangirati će se na stranici korisnika ‘Za vas’ i učiniti vaš brend vidljivijim.
8. Vaša kreativnost dobiva pravo priznanje
TikTok je savršeno mjesto da pokažete svoju kreativnost i budete prepoznati po tome što ste drugačiji. Dizajnirajte sadržaj koji izaziva raspravu i izaziva razgovor.
Ako možete pokrenuti trend, osjećat ćete se opčinjeno entuzijazmom korisnika koji okružuje vaš sadržaj. I, što se više povezuju s temom vašeg oglasa, to ćete dobiti više publiciteta.
9. Dešifrirajte gotovu analitiku kako biste procijenili učinak vaših marketinških napora
TikTok, poput Facebooka, Instagrama i YouTubea, omogućuje vam procjenu metrike i procjenu izvedbe vaših video oglasa. Međutim, značajka “Analitika” mogla bi biti dostupna isključivo vlasnicima TikTok Pro računa.
Ako se pitate koliko bi koštao TikTok Pro račun, dobra vijest je da je apsolutno besplatan. Trebate samo aktivirati značajku i vidjeti sve kritične detalje o sadržaju, sljedbenicima i vidljivosti.
10. Rano uhvatite trendove i definirajte ih
TikTok je izvrsno mjesto za prepoznavanje najnovijih trendova koji tek trebaju biti popularni. TikTokov algoritam svima olakšava uočavanje najnovijih trendova i stvaranje relevantnog sadržaja.
Još jedna izvrsna stvar u vezi s TikTok trendovima je da oni nikada nisu statični, što znači da ćete se zabaviti stvarajući sadržaj i testirajući ga kako biste usrećili svoju publiku.
Zaključak
Sada kada znate mnoge prednosti marketinga na TikToku, posjetite InVideo kako biste povećali proces proizvodnje videa. InVideo vam omogućuje da besplatno dodate fascinantne zvukove i slike i privučete maštu publike za zvjezdani doseg.