baza-znanja Mala Jupiter Škola

Napredni sadržajni marketing – Mala Jupiter Škola 3. Tjedan II

napredni sadržajni marketing

Napredni sadržajni marketing – Sadržajni marketing postao je dobro uspostavljen skup tehnika za pristojne digitalne marketinške stručnjake, ali kako se povećava interes za korištenjem “Content Marketinga”, tako raste i količina sadržaja koji se proizvodi. 

Što je napredni sadržajni marketing?

Napredni sadržajni marketing je temelj za “ulazni” marketing. Razvijen je kako bi zadovoljio specifične potrebe vaše ciljane publike i dorađen pomoću istraživanja ključnih riječi kako bi se osiguralo da ga ta publika može lako pronaći kada im zatreba.

Razumijevanje onoga što dovodi posjetitelje iz tražilica na vašu web stranicu može vam pomoći u stvaranju i isporuci boljeg sadržaja.

U Jupiteru koristimo izraz napredni sadržaj da opišemo sadržaj koji donosi vrijednost i zauzvrat potiče konverzije.

To znači da svaki sadržaj koji proizvodimo mora predstavljati vrijednost i moramo biti sigurni da koristimo najnovije alate i tehnike.

Sadržajni marketing postao je dobro uspostavljen skup tehnika za pristojne digitalne trgovce, ali kako se povećava interes i upotreba sadržajnog marketinga, tako se povećava i količina sadržaja koji se proizvodi.

To znači da svaki sadržaj koji proizvodimo mora predstavljati vrijednost i moramo biti sigurni da koristimo najnovije alate i tehnike.

Ovdje su 4 najnovija i najučinkovitija alata i tehnike za napredni sadržajni marketing

1. Strukturirani podaci

  • Neka se vaše stranice pokažu na različitim mjestima

Pružanje dodatnih informacija o tome što je vaš sadržaj zapravo Googleu daje vam priliku da se prikažete u različitim formatima i na različitim mjestima.

Sadržaj poput filmova, knjiga, recepata i događaja može se istaknuti u Googleovim rezultatima pružanjem dodatnih oznaka u vašem kodu.

U prosjeku smo otkrili da će vaš sadržaj dobiti 20% više prometa korištenjem strukturiranog označavanja.

Trebat će vam pomoć razvojnih programera, ali to je vrlo vrijedno učiniti u sve bučnijem okruženju kako bi se vaš sadržaj istaknuo.

2. Analitika: Sekundarne dimenzije

  • Društvene mreže vs. Pretraživanje

Možda već znate da će vam izvješća o ponašanju u Google Analyticsu pokazati koji je vaš sadržaj najpopularniji.

Međutim, vrlo malo ljudi koristi značajku “sekundarne dimenzije” u ovim izvješćima o sadržaju kako bi shvatili odakle taj promet zapravo dolazi.

To vam može pomoći da razlikujete kako dijeljenje vašeg sadržaja na društvenim mrežama ima utjecaj u odnosu na dugoročno pretraživanje.

3. Napredni društveni upiti

  • Otkrijte nove teme i sadržaj

Mnogi alati za slušanje društvenih medija omogućit će vam praćenje određenih riječi ili fraza kako biste mogli razumjeti što vašu publiku zanima.

Međutim, to će vam dati sadržaj na temu za koju već znate (budući da ste definirali pojam za praćenje).

Korištenjem naprednijih društvenih alata možete izraditi upite koji vam također omogućuju naprednija pretraživanja i praćenje, kao što je traženje sadržaja kada se riječi pojavljuju blizu jedna drugoj, unutar određenog broja riječi.

To vam može pomoći da otkrijete teme i sadržaj koji u početku niste bili vidljivi.

4. Angažman s događajima

  • Angažman vs. posjeti 

Možda ste postavili ciljeve u analitici, a oni općenito pokazuju da netko dolazi na određenu stranicu (oni su poznati kao ciljevi odredišta).

Međutim, samo zato što je netko došao na vašu stranicu to ne znači da je zapravo angažiran na vašem sadržaju.

Dodavanjem ciljeva temeljenih na događaju možemo vidjeti da su se ljudi zapravo bavili našim sadržajem radeći stvari kao što su pomicanje stranice prema dolje i klikanje na gumb za reprodukciju, na videozapisu ili podcastu.

Kakav je odnos između SEO-a i sadržajnog marketinga?

Napredni sadržajni marketing odnosi se na stratešku distribuciju internetskog sadržaja poput videozapisa, audiozapisa, blogova i infografika kroz različite kanale kako bi se stvorio ili zadovoljio interes i svijest publike. 

SEO i sadržajni marketing su međusobno ovisni. SEO zahtijeva određene zahtjeve koji se ispunjavaju kroz sadržajni marketing.

  • SEO-u je potreban sadržaj za optimizaciju, a content marketing brine o potražnji osiguravajući da proizvedeni sadržaj bude kvalitetan, da ima sve ciljane ključne riječi i da je napisan za publiku.
  • Uspjeh SEO-a leži u dobivanju kontinuiranih kvalitetnih povratnih veza. Dobar sadržaj automatski će vam pomoći da dobijete povratne veze s poznatih stranica.
  • SEO nije ograničen samo na ključne riječi i veze, već uključuje i ispravne metapodatke, meta oznake i strateški sitemap. Dobro strukturirani sadržaj sastojat će se od pravih oznaka na pravim mjestima i sadržaja bogatog ključnim riječima koji se može lako indeksirati i kojem će ciljana publika moći pristupiti.
  • Napredni marketing sadržaja zahtjeva redovitu proizvodnju svježeg i kvalitetnog sadržaja, što zauzvrat pomaže SEO-u indeksiranjem tog sadržaja i visokom rangiranjem u SERP-u. Dosljedan marketing sadržaja osigurava da vaša SEO igra bude također vrhunska.

Kao što možete vidjeti, vaša SEO kampanja neće biti uspješna sve dok u nju ne integrirate naprednu marketinšku strategiju sadržaja. Sadržaj koji proizvodite neće imati nikakvu vrijednost osim ako ga ljudi ne potraže i otkriju. Da biste bili otkriveni, potreban vam je uspješan SEO plan.

Vrste sadržaja koji će pomoći vašem SEO poboljšanju

Kada pišete za web, praćenje obrasca sadržaja također pomaže vašem SEO-u da se poboljša mnogo više od drugih. Kada je vaše pisanje prilagođeno SEO-u, jedinstveno i izvrsne kvalitete, vaše strategije marketinga sadržaja bolje će funkcionirati jer oglašavate sadržajan materijal. 

Dakle, ako želite privući više prometa na tražilicama, evo popisa vrsta sadržaja koji bi vam najbolje odgovarali.

Vrste SEO sadržaja:

Blog postovi

Trebali biste redovito objavljivati ​​postove na blogu. Kad je potrebno, redovito ažurirajte i ponovno objavljujte svoje postove na blogu dodavanjem više informacija i podešavanjem onoga što više nije potrebno.

Sadržaj dugog oblika

Ovo dobro funkcionira kada je SEO vaša primarna briga. Možete imati više naslova i koristiti ključne riječi u svom sadržaju koje ne izgledaju kao punjenje ključnih riječi.

Vodiči i DIY

Blogovi koji su namijenjeni ljudima koji samo traže informacije pomoći će vam bolje, pogotovo kada promovirate svoj SEO sadržaj i na raznim platformama društvenih medija.

Sadržaj klastera stupova

Sadržaj klastera stupova najbolja je alternativa kada namjeravate pisati sadržaj dugog oblika koji je bogat ključnim riječima – i ključne riječi fokusa i LSI ključne riječi. Sadržaj stupa glavni je dio sadržaja. Klasteri su podteme vezane uz glavnu temu, odnosno sadržaj stupa. Kada završite s pisanjem sadržaja stupa i klastera, povezujete sve te dijelove sadržaja. Kada pišete sadržaj klastera u stupovima, potražite najčešće postavljana pitanja kako biste uokvirili naslove sadržaja klastera.

Infografika

Dok su infografike više o slikama i točkama, one pružaju brze informacije čitateljima koji nemaju dovoljno vremena na svijetu da čitaju poduži blog. Osim toga, cijelo vrijeme drže čitatelja zainteresiranim. 

Pobrinite se da dodate samo najkorisnije/najvažnije informacije u svoju infografiku. Također možete izraditi infografiku za svaki vaš sadržaj dugog oblika kako biste zadovoljili sve vrste publike.

Stranice proizvoda

Ukoliko imate web stranicu za e-trgovinu, logično je imati stranice proizvoda. 

Štoviše, možete slijediti sva pravila SEO-a čak i dok izrađujete sadržaj za svoje stranice proizvoda kako biste ih učinili SEO-prikladnim i odličnim odredišnim stranicama za PPC (plati po kliku).

Kako kombinirati SEO i sadržajni marketing za nevjerojatne rezultate

Sadržajni marketing i SEO često se smatraju sinonimima, ali to nije tako. Iako u nekim slučajevima može biti teško razlikovati to dvoje, istina je da su to dva različita marketinška pristupa.

Međutim, oni potpiruju jedni druge. A kada su strateški kombinirani, mogu povećati vaše rezultate, uključujući povećani promet i konverzije.

Iskorištavanje SEO-a kao kanala distribucije za vaš rad u sadržajnom marketingu pametan je potez ako ljudi traže teme s “poslovnim potencijalom”. 

Napredni sadržajni marketing – Mala Jupiter Škola 3. Tjedan II

Jupiter Media

Facebook