Oglašavanje na društvenim mrežama VS na televiziji
Oglašavanje na društvenim mrežama VS na televiziji – Svima već dobro poznate društvene mreže više nisu budućnost nego sadašnjost. Kada pogledamo oko sebe, svijet se doista promijenio. Sve je na internetu. Jedan kompletno novi svemir napravljen od strane čovjeka koji tek čeka da bude istražen.
Osoba nove generacije u prosjeku provedu 25 sati tjedno online.
I zašto ne bi?
Ljudi mijenjaju način na koji konzumiraju sadržaj. Želimo kontrolirati ono što gledamo i kako to gledamo. S napretkom u tehnologiji, sada imamo opciju da to i učinimo.
Oglašavanje na društvenim mrežama VS na televiziji – Televizija
Vrlo je važno definirati što je TV zapravo. Na nekim jezicima postoji drugačija riječ za hardverski uređaj koji kupujemo i stavljamo u svoju dnevnu sobu i TV programa. Postoji razlika između hardvera i softvera (bolje rečeno, sadržaja koji puštamo na tom komadu hardvera).
Desetljećima, sadržaj koji bi gledali na televiziji prenošen nam je putem signala televizijskih stanica, ali bi uvijek morali pratiti točan raspored određenog programa. Ako si propustio uvodnu scena filma ili serije, to je to. Nema vraćanja.
Što se tu promijenilo?
Televizije su postale “pametne” televizije. Danas postaje teško kupiti TV uređaj, a da nije pametan.
Primjer: Prije smartphone-a, mobilni uređaj koristio se 90% za pozive i poruke i nekih 10% za ostale aktivnosti (ako se sjećamo onih starih klasika od igrica). Izumom tih “pametnih” mobitela, stvari su se malo obrnule. Uvodom 3G mreže, mobiteli su postali zaista pametni, više user-friendly i možemo slobodno reći sastavni dio naših svakodnevnih potreba.
Ista situacija se događa i s televizijom. Uvođenjem “pametnih” televizija otvara se mogućnost slobode biranja. Korištenjem YouTube-a ili Netflixa na vlastitoj televiziji nudi se opcija biranja sadržaja po vlastitoj želji.
Također, tu internet ima dosta važnu ulogu. Kako je postao jedna od osnovnih potreba u svakom domu, doprinosi i HD rezoluciji kod gledanja što kvalitetnijeg sadržaja.
Tradicionalne televizijske postaje imaju veliki zadatak ako se planiraju natjecati sa digitalnim sadržajem kao što su Netflix, YouTube ili nešto drugo.
Jedina stvar koja je još ostala na televiziji je sport. Ali i za vrijeme neke utakmice, što napravite kada na red dođu reklame, a mobitel vam je pri ruci? 🙂
Povezanost s društvenim mrežama
Ljudi donose svoje odluke na temelju društvenih mreža i online recenzija određenog proizvoda. 78% ljudi uvažava mišljenje drugih kupaca online, a 6 bilijuna sati videa je mjesečno pogledano na YouTube-u.
Danas, kada vidite neku reklamu za proizvod ili uslugu na televiziji, što ćete napraviti ako vas i interesira? I da vas ne zanima ništa osim kupnja istoga, uzimate li svoj pametni uređaj za osnovne informacije?
Ljudima uvijek pogled bježi na druge vrste sadržaja iako je taj sadržaj možda na televiziji.
Svjedoci smo promjena svaki dan. Tehnologija je u zadnjih 10 do 15 godina promijenila ljudsko ponašanje, ali i njihove navike.
Tradicionalni mediji su tu i neće nestati, ali ono što će morati jest mijenjati se i razvijati u skladu s tehnologijom stoljeća.