Sadržajni marketing – 10 zapovijedi – 4. Tjedan I
Sadržajni marketing
1. OPTIMIZIRAJTE SVOJ BROJ RIJEČI
Koristite duljinu sadržaja vašeg konkurenta kao mjerilo.
Zapamtite da je trenutno 2500 riječi ili blizu optimalna duljina.
Proučite i svoju konkurenciju. Što je dobro kod njih, što im nedostaje, što ne rade dobro?
2. TON
Zapamtite da je razlika između tona i glasa u tome kako predajete.
Uvijek budite pozitivni, bez obzira o temi.
Je li prvenstveno…
ulijeva povjerenje?
dobro utječe?
uvjerljivo?
ljubazno i umirujuće?
Ima li neku vrstu “Ti to možeš”, motivacijskog tona?
3. UVODNI OKVIR
Prva rečenica mora imati svrhu. Vodite bilo koje svoje pisanje svojom suštinom: to je glavna tema ili ideja.
Također, postavite pitanje na početku. To stvara povezanost između vas i čitatelja.
Ovo bi uvijek trebao biti glavni vrhunac vaše teme i tako ostati cijelo vrijeme.
4. POKRETAN ODJELJAK
Potražite primjere da potkrijepite svoju argumentaciju.
Na primjer:
Imate li priču o nekome tko je počeo s problemom, a sada je uspješan? Na primjer, studija slučaja nekoga tko je uzeo kredit i postao uspješan.
RJEŠENJE: OPĆE RJEŠENJE KORAK PO KORAK JEDNOSTAVNIM POJMOVIMA
Nabavite podatke za podršku gore navedenih izvora, koji su besplatno dostupni online.
Čak i ako prije niste uspjeli: Budući da smo razradili sve moguće scenarije, možete primijeniti one koji bi funkcionirali za vašu specifičnu situaciju.
5. RJEŠENJA:
Rješenje riješeva problem 🙂
Problem koji vaš kupac imaželite riješiti u što jednostavnijim koracima.
Baby steps, kako se kaže.
6. TOČKE KOJE UKLJUČUJU SUPTILNU NAMJERU:
Suptilna namjera je kako utjecati pričama i slikama bez potrebe za prodajom.
To je grafikon koji prikazuje vašu izvedbu ili influencer koji govori o vama.
Riječ je o vašim primjerima uspjeha; Korištenje ‘ti’ u svojoj priči..
Napravite priču ili naraciju koja okružuje nešto poput ovoga i progresivno je koristite u svojim sadržajima.
7. POSLOVNE TOČKE
Povećajte se! Pokažite zašto bi vas trebali koristiti!
Koristite izraze kao što su…
‘Imamo preko 150.000+ sretnih kupaca da to dokažemo!’ ‘Znamo što je idealan poklon!’
‘Pomogao platiti medicinske račune’
Ovo su bodovi za osobne posudbe, koji se mogu koristiti.
Fiksni vremenski okvir otplate nije potreban kolateral
8. INTERNE VEZE:
Koristite Google Analytics za pronalaženje stranica s najboljom izvedbom za povezivanje
9. PERSONALIZACIJA:
Personalizacija je izraz koji se koristi kada stavljate svoje ‘vi’ preko.
Riječ je o vašem mišljenju i vašim pričama. Morate dodati svoje mišljenje, svoj glas, svoj okus.
Primjer: Kako Josipa vidi redovito vježbanje i benefite istog u svom životu.
10. IZVORNI MATERIJALI:
Naravno, na kraju, ali ne i najmanje važno, tu je izvorni materijal.
Ovdje citirate sve reference, sve podatke koje koristite. Na taj način vas ljudi mogu vidjeti kao stručnjaka. Ako koristite statistiku i podatke, nemojte ih samo izmisliti. Ako ih dobivate s drugih mjesta, nemojte ih ni krasti, citirajte ih.