baza-znanja Marketing

Sadržajni marketing – greške kod pisanja

sadržajni marketing

Sadržajni marketing nije šetnja parkom jer se izravno bavi ljudima, a ljudi mogu biti svakakvi. Dakle, jedan dan strategija može djelovati, a sljedeći dan ne. Ako se borite sa svojim sadržajem i digitalnim marketingom, možda će biti nekoliko razloga zašto vaše kampanje propadaju.

Evo nekoliko pogrešaka koje biste trebali izbjegavati da poboljšate stvaranje sadržaja:

Znate li zaista svoju publiku?

Kao trgovci, uvijek pretpostavljamo da “znamo” na koga ciljamo. Ali poznajemo li zaista našu publiku? Znate li nade i strahove ljudi koji konzumiraju vaš sadržaj? Sviđa li im se vaš sadržaj? Važno je shvatiti da je vaš ciljni kupac mnogo više od same etikete „25-godišnjakinja iz Zagreba“.

Oglašavanje i marketing kreću se korak dalje u ne samo razumijevanju demografije kupaca, već i njihove psihografije. Saznajte što više o svojim kupcima. Jednom kada stvarno shvatite tko su, možete razgovarati i povezivati se s njima na dubljem nivou.

Klasični oversell

Ljudi su previše zaokupljeni vlastitim problemima, ključno je prepoznati njihove probleme i pokazati im kako ih riješiti.

Nakon što to učinite, stvorit ćete odnos zasnovan na povjerenju. I zapamtite da je izgradnja odnosa između vas i kupca zaista ono čemu se svaka kampanja treba nadati.

Ne praćenje procesa kupca

Proces kupca sastoji se od koraka koje vaši kupci poduzimaju kako bi otkrili vaš brend, odlučili žele li koristiti vaše proizvode ili usluge, a zatim u konačnici postaju kupci. Ponekad (vrlo često) naš princip navike kao određeno poslovanje im iznova i iznova dajemo iste odgovore. Ovo će im očito pružiti više frustracija i razlog da napuste svoj brand.

Umjesto toga, ono što bi vam trebao biti cilj je stvoriti sadržaj koji će se baviti svakim problemom na koji će naići u svakoj fazi svog procesa. Stavite se u njihove cipele, postavite pitanja koja bi vam postavili i pogledajte da li na njih pravilno odgovarate.

Izgubljeno i nikad pronađeno

Ako ste svo svoje vrijeme potrošili na stvaranje izvrsnog sadržaja, potrudite se da ga svi vide. Ako se vaš članak ne može pronaći, tada je izgubljeno pola bitke. Odvojite vrijeme koje ste stavili u pisanje, promovirajući ga na društvenim mrežama, slanjem e-pošte u bazu kontakata i tražeći od prijatelja i obitelji da to podijele.

Nije važno što radite, samo osigurajte da sadržaj bude viđen jer ne možete čekati da kupci pronađu vas. Trebate ići k njima.

sadržaj i marketing

Sve po starom

Nakon što slijedite koještarije stvaranja onoga što mislite da biste trebali stvoriti, možda je vrijeme da stvorite nešto osobno i značajno. Ovo znači autentičnije iskustvo za vas i vaše čitatelje od obrađenog sadržaja koji svi preskaču na internetu. Kad je vaš sadržaj originalan, vaši će kupci cijeniti ono što imate za ponuditi i više vam vjerovati.

Nadamo se da ćete moći izbjeći zamke općenitog marketinga sadržaja. Učeći na tim pogreškama sada možete raditi na osiguravanju ispravnih koraka i strategija za objavljivanje sjajnih sadržaja u svijetu. Mi u Jupiteru vam možemo pomoći u tome. Radimo svakodnevno s vama kako bismo razumjeli vašu publiku i dali im sadržaj koji nije samo relevantan, već i privlačan.

Obratite nam se s povjerenjem 🙂 

Ne zaboravite pratiti nas na društvenim mrežama! 

Facebook & Instagram