Digitalni marketing u zdravstvu
Digitalni marketing u zdravstvu – Kako privući pacijente?
Preko 70% korisnika medicinskih usluga odluku o izboru ustanove donese nakon posjete web stranici i društvenim mrežama.
Postoji razlog zbog kojeg klinike i bolnice rade na uspostavljanju svojih usluga putem interneta. Digitalni marketing u zdravstvu isplativo je ulaganje.
Održavanje snažne internetske prisutnosti izvrstan je način za privlačenje pacijenata. Također, i za izgradnju vjernosti među ljudima tijekom vremena.
Digitalni marketing u zdravstvu
Zahvaljujući ogromnoj količini podataka koju platforme društvenih medija prikupljaju o svojim korisnicima, možete uzeti ono što ste naučili o svom ciljnom tržištu i upotrijebiti ga kako biste bili sigurni da će se vaši oglasi prikazati njima ili ljudima poput njih.
Zdravstveni digitalni marketing je precizniji
Privlačenje pacijenata znači slanje prave poruke pravim ljudima. Iako će tradicionalni oglasi poput panoa i plakata vjerojatno dosegnuti široku publiku, malo je vjerojatno da će ciljati na ljude koji su čvrsto na vašem ciljnom tržištu.
U stvari, čak i ako biste pokrenuli tiskani oglas u zdravstvenom časopisu, nema garancije da će čitateljima biti potrebne vaše usluge dok vas primijete. Za velike financijske i okolišne troškove koje zahtijeva oglašavanje na temelju ispisa. To očito nije recept za sjajan povrat ulaganja.
Uđite u svijet visoke preciznosti digitalnog marketinga, gdje platforme poput Googlea i Facebooka omogućavaju poslodavcima da direktno pošalju svoje medijske kolaterale ljudima čija aktivnost i demografske informacije čine im glavnu publiku.
Izvrsno za izgradnju vjernosti
Pacijent koji vjeruje u vašu kliniku dovoljno da se vrati sljedeći put kada imaju problem koji možete riješiti, dragocjen je. Poticajna je činjenica da želite zaraditi konstantno poslovanje.
Zarađivanje vjernosti znači da ste najbolji izbor za buduće usluge u istoj mjeri kao i njihova početna briga. To vam čini najbolji izbor za preporuke i jamči stabilnost vaše zarade. Štoviše, opravdano je da pacijenti čije povjerenje ste stekli vjerojatnije će vas odabrati kada se donose velike odluke o potrošnji.
Digitalni marketing zdravstvene zaštite dobro je preporučen put za izgradnju te odanosti kao pružatelja usluga.
Jedan rezultat koji većina klinika može postići samo digitalnim marketingom uključuje sadržajni marketing: stvaranje korisnih i informativnih resursa dizajniranih za ciljanu publiku. Ti bi resursi trebali biti od velike pomoći bez davanja svega. Trebali bi raditi na Vašim marketinškim naporima da potaknete prodaju.
To mogu biti u obliku videozapisa, članaka s bloga i resursa za preuzimanje koje pacijenti mogu koristiti kako bi pomogli u pronalaženju rješenja za svoje probleme i općenito poboljšali svoju situaciju bez potrebe da dođu na savjetovanje.
Još jedna prednost digitalnog marketinga u zdravstvu jest činjenica da vaša klinika može ostati u kontaktu s postojećim pacijentima putem marketinških kampanja, putem e-pošte i profila na društvenim mrežama koji im pomažu u boljem životu.
Sve dok vaš marketing pokazuje iskrene napore na brizi i smjernicama, možete očekivati da će s vremenom činiti čuda za vašu reputaciju.
Digitalni marketing zdravstvene zaštite nužna je komponenta za dostizanje novih pacijenata i zadržavanje postojećih. Omogućavaju klinikama da upravljaju ljudima na način koji daleko nadmašuje tradicionalni marketing.
Naravno, prihvatiti izazov marketinga mnogo je lakše reći nego učiniti. Nijedna klinika nema proračun za pružanje iskusnih internih stručnjaka ili vremena za obuku novih ispočetka.
Ukoliko ste davatelj zdravstvenih usluga koji želi iskoristiti digitalnu sferu i prednosti koje može ponuditi, slobodno nam se obratite. Jupiter je spretan u rukovanju klijentima u industriji medicine, a mi smo više nego spremni da vas lansiramo na put ka boljoj usluzi.
🙂