Business Marketing

Facebook grupa – Trebate li ju imati za svoje poslovanje?

facebook grupa

Budući da organski društveni doseg postaje sve teži, sada morate razmišljati izvan okvira kako biste se plasirali na tržište i povezali sa svojom ciljanom publikom.

Facebook je bez sumnje moćan marketinški alat i društveni kanal, ali tijekom godina Facebook je prebacio prekidač na tvrtke – zahtijevajući od njih da plate ako žele doći do svojih idealnih kupaca.

Kako se Facebook neprestano razvija kako bi zadovoljio potrebe ljudi i poduzeća, napravio je ogroman pomak od feedova prema izgradnji smislenih zajednica. Facebook grupe su jedan od najvećih poticaja za postizanje njihovog novog cilja.

Zapravo, 1 milijarda ljudi već pripada Facebook grupama, a oko 10% ljudi koji pripadaju grupama nalazi se u “vrlo smislenim” zajednicama koje su prema Facebooku “brzo postale najvažniji dio nečijeg iskustva na Facebooku”.

Dakle, kao vlasnik tvrtke čija se publika želi više povezati s brendovima koje voli, Facebook je učinio poslovne Facebook grupe mnogo lakšim za stvaranje. Pitanje je, treba li vaša tvrtka stvoriti vlastitu Facebook grupu?

Što su Facebook grupe?

Sada, prije nego što utvrdimo mogu li Facebook grupe koristiti vašem poslovanju, najprije definirajmo što je Facebook grupa i po čemu se razlikuje od Facebook poslovne stranice.

Ukratko, Facebook grupa je poput stvaranja privatne sobe unutar prostora društvenih medija. To je mjesto za grupnu komunikaciju i za ljude da dijele svoje zajedničke interese i izražavaju svoja mišljenja.

Facebook grupe daju ljudima mogućnost okupljanja oko zajedničkog cilja, problema ili aktivnosti kako bi se organizirali, izrazili ciljeve, raspravljali o problemima, objavljivali fotografije i dijelili povezani sadržaj. Na primjer, Facebook grupe mogu biti široke poput “Tvornica Vjenčanja” do nečega tako uskog poput “Ljubitelji Golf jedinice”

Budući da su Facebook grupe super-inkluzivna značajka za Facebook, svatko može postaviti i upravljati vlastitom Facebook grupom, a može se čak pridružiti i do 6000 drugih grupa!

FACEBOOK GRUPA VS FACEBOOK STRANICA

Sada se možda pitate koja je razlika između Facebook grupa i stranica…

Facebook stranica je u biti Facebook profil za vaše poslovanje. Kako Facebook kaže, “Facebook stranice omogućuju javnim osobama, tvrtkama, organizacijama i drugim subjektima da stvore autentičnu i javnu prisutnost na Facebooku.” Samo službeni predstavnici brenda mogu kreirati Facebook stranicu za tu tvrtku.

Grupe, s druge strane, “dopuštaju ljudima da se okupe oko zajedničkog cilja, problema ili aktivnosti kako bi se organizirali, izrazili ciljeve, raspravljali o problemima, objavljivali fotografije i dijelili povezani sadržaj.

Dok su Facebook stranice javni profil koji tvrtkama omogućuje predstavljanje sadržaja specifičnog za samu tvrtku, Facebook grupe omogućuju vam da postanete više od obične stranice.

Treba li vaša tvrtka razmisliti o stvaranju Facebook grupe?

Dakle, sada kada razumijete što su Facebook grupe, možda se pitate je li ovo dobra opcija za moj posao? U ovom ćemo odjeljku razdvojiti neke od prednosti i nedostataka Facebook grupa kako bismo vam bolje pomogli da donesete informiranu odluku o svojim marketinškim inicijativama.

PREDNOSTI FACEBOOK GRUPA

Razmišljate o dodavanju Facebook grupa u svoj marketinški plan na društvenim mrežama? U nastavku su neke od pozitivnih stvari koje će vas potaknuti da vam je potrebno u životu:

PREDNOST: Publika će nadahnuti vaše proizvode i sadržaj

Kao i većina grupa ljudi, ljudi vole međusobno komunicirati u Facebook grupama.

Ljudski je htjeti dijeliti ideje, misli i osjećaje kada su grupirani, tako da kao vlasnik tvrtke možete prikupljati informacije kako biste bolje informirali svoj sadržaj i stvaranje proizvoda slušajući komunikaciju!

Ovo je fantastično i ciljano mjesto za dobivanje relevantnih informacija o vašim proizvodima i poslovanju jer ljudi otvoreno dijele i komuniciraju ideje i iskustva!

PREDNOST: Sve je mnogo ciljanije i relevantnije

Facebook nudi tri glavne vrste grupa:

  • Javnost
  • Privatna
  • Tajna

Javno je jednostavno: ukratko, svatko se može pridružiti javnim grupama, a nečlanovi mogu vidjeti sadržaj. Privatne grupe su navedene i poznate javnosti, ali im je za pridruživanje potrebno odobrenje administratora. Konačno, tajne grupe nisu na popisu i zahtijevaju pozivnicu.

Imati tajne i privatne grupe omogućuju vam da suzite vrste ljudi s kojima surađujete, angažirate se i povezujete, što je velika prednost za ekskluzivnost Facebook grupa. Za razliku od Facebook poslovnih stranica, morate ručno odobriti sve članove s privatnim grupama.

Tijekom procesa prijave u Grupu, možete odabrati da svi budući članovi odgovaraju na pitanja po vašem izboru. Dakle, ako želite stvoriti stranicu koja govori o određenom proizvodu, pitajte ljude jesu li kupili XXX proizvod.

Kao rezultat toga, Facebook grupe, posebno tajne i privatne, odličan su način za:

  • Bolje surađivati ​​s utjecajnim osobama i voditeljima industrije koji su specifični
  • Stvoriti personalizirani sadržaj koji će se svidjeti korisnicima
  • Stvoriti osjećaj ekskluzivnosti kako biste potaknuli više ljudi na akciju
  • Stvoriti osjećaj izravne povezanosti s ljudima koji su najvažniji i koji odgovaraju vašoj demografskoj skupini

PREDNOST: Stvara intimniji i osobniji angažman s vašom publikom

Kako su Facebook poslovne stranice sve uobičajenije, svima im nedostaje ona vrsta angažmana o kojoj mnogi ljudi sanjaju: komentari, lajkovi i razgovori! Facebook grupe čine čaroliju jer se ljudi žele baviti temama koje su aktivno tražili.

Većina potrošača ne želi se pridružiti razgovoru na objavu koju je objavila tvrtka, ali ako je u grupnom okruženju, ta se prepreka uklanja. To vam daje priliku da budete osobniji. Vi ste lice iza grupe, a ne naziv i logotip tvrtke. Potrošači žele surađivati ​​s osobom, a ne s tvrtkom.

PREDNOST: Facebook vas mora negdje smjestiti, pa idemo negdje novo

Na ulici se šuška da Facebooku ponestaje oglasnog prostora u news feedu, pa moraju nešto smisliti, zar ne?

Dakle, gdje bi Facebook mogao potaknuti korisnike, a zatim staviti više oglasa? Facebook grupe, naravno!

Jedan od mnogih razloga zbog kojih osjećam da Facebook stvara nove ciljeve oko izgradnje zajednice je prihod i guranje oglasa.

Facebook – nakon što se odluče za cilj vođen prihodima – nastavit će nastojati dok ne proradi i ljudi se ne prilagode, tako da su Facebook grupe tu da ostanu i Facebook ulaže u njih. Neizbježno je da će biti uspješni pa morate razmisliti želite li se prilagoditi novom smjeru Facebooka ili ne.

PREDNOST: Facebook grupe imaju značajke koje potiču CTA

Imate li ikada promotivni post za koji biste željeli da ostane relevantan na vrhu vašeg feeda? U Facebook grupama vam je dopušteno prikvačiti objavu na vrh svog feeda!

Ono što to znači za tvrtke je da je pričvršćivanje postova izvrsno mjesto za postavljanje poziva na akciju koji prirodno privlače pozornost. Mislim, to je prvo što vidite! Kao tvrtka, ne želite se činiti kao pokvaren rekord neželjenih promocija, ali poziv da se pridružite vašem biltenu je sasvim u redu, pogotovo ako dajete vrijednost članovima grupe.

Ukoliko imate poziv na akciju i marketinški plan oko upita, Facebook grupe omogućuju vam da privučete određeni promet na njega na temelju toga da ga držite na vrhu feeda svoje grupe.

PREDNOST: Grupe daju poticaj vašem sadržaju

Vjerovali ili ne, Facebook grupe visoko su rangirane na novostima korisnika Facebooka. Zapravo, autor New York Timesa Kevin Rose nedavno se pridružio 100 različitih Facebook grupa kao eksperiment. Htio je vidjeti zašto brendovi koriste grupe za promoviranje sadržaja. Njegovi su nalazi bili prilično nevjerojatni jer je otkrio da Facebook dosljedno stavlja sadržaj Grupe na vrh svog feeda.

NEDOSTATCI FACEBOOK GRUPA

Koliko god da su Facebook grupe sjajne, one nisu za svakoga. Evo nekih od nedostataka Facebook grupa.

NEDOSTATAK: Facebook grupe su neorganizirane

Iako su grupe dobre za suradnički razgovor i međusobnu podršku, vjerojatno nije najbolje za međusobnu podršku korisnicima. Grupne vremenske trake prikazuju najnovije postove na vrhu. Postovi stalno mijenjaju redoslijed što može ostaviti puno prostora za pogreške. Općenito govoreći, ako niste u toku s razgovorima, lako možete izgubiti prilike za povezivanje.

Komentari u vašoj grupi u biti su tok svijesti. Komentari su nepovezani i na gotovo svaku temu što otežava izvlačenje bilo kakvih smislenih poslovnih uvida.

NEDOSTATAK: Upravljanje grupama oduzima puno vremena

Ovisno o temi i grupama koje ste postavili za svoju Facebook grupu, to može biti noćna mora za upravljanje.

Osim upravljanja samom grupom, također morate postaviti očekivanja Grupe za zajednicu. To znači da trebate utrošiti vrijeme postavljajući očekivanja i pravila za zajednicu. O tome što je prikladno za objavljivanje i općenito vašu politiku prema grupi. Moguće je da član grupe pogrešno razumije vašu politiku i da stvori negativno mišljenje o vama ili vašoj službi.

Između ta dva problema, to bi moglo značiti trošenje puno vremena.

NEDOSTATAK: Značajke su ograničene

Kao poduzeće, možda ste se navikli koristiti određene aplikacije za svoje Facebook marketinške ciljeve.

Možda ćete morati ostaviti na vratima svoje Facebook poslovne stranice jer najvjerojatnije neće biti primjenjivi na Grupe.

Obično vam Facebook grupe ne dopuštaju dodavanje nekih od najpopularnijih aplikacija kao što su stranice dobrodošlice, integracija s Twitterom, aplikacije za natjecanje itd.

Imajte na umu da će stvari u Facebook grupama biti puno manje pojednostavljene.

Facebook grupe: društvena platforma za razmatranje

Ukoliko želite izgraditi aktivnu, angažiranu zajednicu oko problema koje rješava vaše poslovanje, svakako biste trebali potražiti kreativnu Facebook grupu za svoju tvrtku. Kao i bilo što u marketingu, bit će nekih nedostataka i neke značajke možda neće imati smisla za vaše poslovanje, ali razmišljajte strateški i donesite odluku.

Jupiter Media

Facebook