Mala Jupiter Škola

Link Building – Mala Jupiter Škola – 5. Tjedan I

link building

Link Building

Link building je praksa stjecanja poveznica na vašu web stranicu s drugih web stranica. U SEO-u se te veze nazivaju povratne veze. Dobivanje povratnih veza s visokokvalitetnih web-mjesta može prenijeti ovlaštenje vašoj web-lokaciji, kao i pomoći vam da se bolje rangirate na stranicama s rezultatima tražilice (SERP).

Prema Googleu, važan dio utvrđivanja koje su stranice relevantne i pouzdane je “razumijevanje povezuju li druge istaknute web stranice na sadržaj ili upućuju na njega”.

Zbog toga je važno uzeti u obzir izgradnju linkova prilikom izrade SEO strategije.

Recimo da imate izvrstan dio sadržaja, ali vaša je web stranica prilično nova i još nije stekla puno autoriteta. Dobivanje veza s drugih pouzdanih web-mjesta izvrstan je način da pomognete Googleu da vašu web-lokaciju vidi kao autoritativniju.

Povratne veze su u biti glasovi povjerenja za vašu stranicu.

A budući da stranice s više povratnih veza često imaju viši rang, bitno je:

  • Stvorite visokokvalitetan sadržaj vrijedan povezivanja i
  • Upotrijebite strategije izgradnje poveznica kako biste doveli više povratnih veza

Budući da izgradnja linkova zahtijeva trud, početak procesa izgradnje linkova prije nego kasnije će vam dati veću prednost u odnosu na konkurenciju i dugoročno donijeti velike prednosti vašoj web stranici.

Najbolji način da ojačate svoj autoritet putem izgradnje poveznica je zaraditi povratne veze s vjerodostojnih, visokokvalitetnih web stranica. Ako imate gomilu povratnih veza, ali one su sa neželjenih, irelevantnih stranica, vjerojatno vam neće pomoći da se bolje rangirate.

Postoji mnogo načina za stjecanje povratnih veza, uključujući:

  • Gostovanje bloga
  • Promocija na društvenim mrežama
  • Ručni doseg
  • Praćenje povratnih veza konkurenata

Ali imajte na umu da povratne veze nisu sve – prije svega, trebali biste se usredotočiti na stvaranje korisnog, visokokvalitetnog sadržaja.

Kada istražujete načine za poboljšanje vašeg ranga, iskorištavanje moći izgradnje poveznica može biti izazov za početnike i iskusne profesionalce. Međutim, to može biti jedan od vaših najmoćnijih alata za organski uspjeh.

Tri vrste veza

Kada planirate svoju strategiju izgradnje poveznica, važno je poznavati različite vrste poveznica.

Najvažnije vrste poveznica koje trebate znati su u nastavku.

1. Nofollow vs. Follow

Nofollow veze se obično koriste kada se želite povezati na drugu web stranicu, ali ne želite reći Googleu da indeksira tu stranicu.

Da biste označili vezu kao vezu nofollow, morat ćete dodati atribut rel=”nofollow” u kod veze. Nofollow veze obavijestit će Google da veza ne bi trebala proći PageRank.

Veza nofollow korisna je iz dva razloga:

  • Kada se trebate povezati na web-mjesto, ali ga ne želite podržati
  • Kad je veza isplativa. Google je uveo rel=”sponsored” (i rel=”ugc”) kao dodatnu vrstu atributa povratne veze i preferira da korisnici koriste rel=”sponsored” za plaćene ili profitabilne veze (kao što su plaćeni oglasi, banner oglasi, pridružene veze, sponzorirani sadržaj) umjesto rel=”nofollow”

Imajte na umu da nofollow veze ne prenose ovlasti izravno. Međutim, oni vam još uvijek mogu pružiti prepoznatljivost robne marke i promet preporuka.

Koristili biste sljedeći link ako želite:

  • Prenesite ovlaštenje na pouzdanu web stranicu
  • Pomozite botovima tražilice razumjeti o čemu se radi

Ukratko: Follow linkovi daju signale Googleu za indeksiranje web stranice, dok nofollow linkovi ne. PageRank je metrika koja pomaže Googleu u praćenju daje li veza drugoj web stranici bodove ili ne.

2. Linkovi korisnika

Korištenje poveznica koje generiraju korisnici kao taktike za izgradnju linkova nije idealan put kada želite poboljšati svoju SEO strategiju. U prošlosti je Google kažnjavao one koji su pokušali povezivanje koje je stvorio korisnik.

Veze koje generiraju korisnici ponekad stvarate vi s namjerom da promovirate svoj vlastiti rad. Također su općenito niže kvalitete od ostalih metoda izgradnje poveznica koje Google preferira.

Neki primjeri poveznica korisnika uključuju:

  • Nemoderirani komentari na blogu
  • Ugrađena infografika i widgeti
  • Profilne stranice korisnika
  • Priopćenja za tisak ili potpisi u postovima gostiju s jako optimiziranim tekstom
  • Oglasi

Veze iz ovih izvora neće naštetiti vašoj web-lokaciji, ali općenito nije dobra ideja trošiti vrijeme na ovu strategiju jer ove vrste veza vjerojatno neće proći nikakvo ovlaštenje.

3. Prirodne veze s drugih blogova ili stranica

Prirodne veze nastaju organskije od čitatelja koji naiđu na vašu web stranicu, uključujući vezu na svom blogu ili web-stranici, a da ih ne pitate. S ovom vrstom veze ne tražite od drugih webmastera ili korisnika da vam daju povratnu vezu.

Imati prirodnu vezu natrag na svoju web stranicu svakako se smatra “dobrom vezom” i nazvano je jednom od najsigurnijih tehnika izgradnje linkova. Prirodne veze također su jedan od najboljih i najučinkovitijih načina za promoviranje vašeg bloga ili web stranice.

Sada nastupa zabavni dio. Postoji mnogo metoda za ispravnu izgradnju poveznica, ali neke će se pokazati uspješnijim od većine.

Ispod je niz metoda za izgradnju zdravih povratnih veza s kvalitetnih web stranica.

Stvorite sredstva koja se mogu povezati

Sredstva koja se mogu povezati su dijelovi sadržaja namijenjeni privlačenju veza. Uobičajena vrsta povezivog materijala je infografika – to je dobra strategija za predstavljanje izvornog istraživanja kao grafiku onima u vašoj niši.

Osim toga, stvaranje povezivih sredstava izvrstan je način za izgradnju svijesti o robnoj marki i privlačenje pažnje društvenih medija.

Infografika je oko 30 puta veća vjerojatnost da će se pročitati nego cijeli članak, tako da stvaranje popratnih elemenata koji se mogu povezati može zatvoriti jaz za one koji ne žele čitati cijeli vaš sadržaj.

Predstavite originalno istraživanje u lako probavljivoj infografici kako biste potaknuli povratne veze i dijeljenja.
I ne morate biti stručni grafički dizajner da biste izradili sredstva za povezivanje. Čak i ako počinjete ili nemate proračun za kreativnost, možete koristiti prilagodljive predloške s web-mjesta kao što su PicMonkey ili Canva.

Sredstva koja se mogu povezati također su pristupnik za promet preporuka – kada se dijeli na društvenim medijima, vaš sadržaj može doseći daljnju publiku.

Kad smo već kod toga, okrenimo se društvenim medijima kao strategiji izgradnje poveznica.

Aktivirajte se na društvenim mrežama

Jednostavan način da počnete graditi povratne veze objavljivanjem vašeg sadržaja na društvenim mrežama. A nakon što ste naoružani grafikom i povezivom imovinom, vjerojatno će se povećati vaše šanse da zaradite povratne veze.

Ali nemojte zaboraviti biti aktivni na društvenim mrežama osim dijeljenja novih postova, jer ćete inače propustiti bezbrojne prilike za širenje svijesti o robnoj marki.

Čak i ako ste novi u društvenim medijima, možete lako započeti:

  • Objavite vijesti i ažuriranja o svom brendu
  • Sudjelujte sa svojom publikom u svojim komentarima
  • Odgovorite na spominjanje robne marke
  • Sudjelujte u razgovorima na društvenim mrežama unutar svoje niše

Jedan od načina da potaknete angažman sa svojim korisnicima je korištenje anketa kao pokretača razgovora. To je također win-win, jer je to način na koji možete provesti istraživanje publike.

Sve su to dobre prakse za povećanje vidljivosti brenda na društvenim medijima, što može dovesti do povećanja autoriteta i mogućih povratnih veza.

Također možete optimizirati svoje profile na društvenim mrežama i osigurati da sadrže link.

Još jedna korisna taktika je osiguravanje da označite robne marke i ljude od utjecaja u svom sadržaju kada govorite o njima.

Sudjelujte u strateškom objavljivanju gostiju

Google osoba Matt Cutts najavio je smrt “bloganja u gostima” 2014., ali je li ono stvarno mrtvo?

To je složen odgovor. Stari način bloganja u gostima je sigurno mrtav; ne bi bila dobra ideja objavljivati ​​sadržaj na bilo kojim stranicama koje imaju nizak autoritet i nisu relevantne za vaše poslovanje samo da biste dobili povratne veze.

Međutim, gostujući blog može biti dobar način za zaradu na poveznicama ako se radi strateški.

Iako to nije najskalabilnija taktika, moglo bi biti korisno udružiti se s tvrtkom u vašoj branši kako biste izvršili studiju slučaja ili predstavili rezultate zajedničkog istraživanja.

Ukoliko dobijete zahtjeve od ljudi koji naplaćuju objave gostiju na svojoj web-lokaciji, ovo je odmah crvena zastavica. Google je danas previše napredan da bi nasjeo na ove taktike, pa je najbolje trčati u drugom smjeru.

Ukoliko vidite dobru priliku za partnerstvo za studiju slučaja, počnite tako što ćete se obratiti izravno vlasniku stranice i predstaviti svoju ideju. Doseg za objave gostiju možda neće uvijek uspjeti, ali može dovesti do povećanog prometa i povratnih veza kada se radi ispravno.

Pronađite nepovezana spominjanja robne marke

Mnoge tvrtke se s vremena na vrijeme spominju u tisku, s nekim prirodnim referencama, a druge nastaju kao rezultat napora vašeg PR tima.

Nije neuobičajeno da ova pokrivenost nema poveznicu i da je samo spominjanje robne marke, ali često je lako vidjeti da se ovo pretvorilo u vezu uz samo minimalan trud. Težak posao osiguranja pokrivenosti već je obavljen.

Spominjanja robne marke možete pronaći pomoću alata za praćenje robne marke.

Zatim možete uljudno poslati e-mail osobi koja vas je spomenula i zamoliti je da doda vezu. Pazeći da pokažete kako veza dodaje vrijednost njihovim čitateljima – to će im olakšati odluku.

Nećete uvijek dobiti dodanu vezu. No, uz samo minimalan trud, oni koje uspijete sletjeti s ovom taktikom čine da se isplati.

Replicirajte povratne veze konkurenata

Ova taktika nije ništa drugo nego usvajanje i repliciranje iste strategije izgradnje linkova kao kod konkurenata koji pobjeđuju u svijetu izgradnje poveznica. Nudimo dubinski vodič o povratnim vezama konkurenata obrnutim inženjeringom, ali ovdje ćemo ući u osnove.

Započnite navigacijom do alata Backlink Gap i unesite svoju domenu i barem jednu od domena vaših konkurenata.

U primjeru u nastavku vidjet ćete strelice koje pokazuju na broj povratnih veza za konkurentske stranice s kojih ne dobivate povratne veze. Kliknite strelicu da biste pronašli određena mjesta.

Ako pronađete prilike za daljnjim radom, kliknite plavi gumb “Pokreni Outreach” kako biste svoje nalaze dodali alatu za izgradnju linkova.

S 1,88 milijardi web stranica koje postoje na internetu i preko 25 milijardi indeksiranih web stranica, postoji naizgled beskonačan broj poveznica.

Dakle, kako možete razlikovati dobru vezu od loše veze?

Postoji pet načina na koje ćete moći odrediti je li veza dobra ili ne:

  1. Relevantnost
  2. Pouzdanost
  3. Postavljanje
  4. Ocjena autoriteta
  5. Sidreni tekst

Dakle, znate što učiniti, a što ne, kada je u pitanju izgradnja linkova. Sada sve što trebate su alati.

Ta četiri alata su:

  • Analitika povratnih veza: pomaže vam brzo procijeniti profil povratnih veza, pratiti povratne veze bilo koje domene i daje uvid u trenutačne strategije konkurenta
  • Provjera povratne veze: omogućuje vam da ispitate trenutno zdravlje i status vašeg profila povratne veze i bilo koje mjesto gdje bi mogle biti prisutne toksične povratne veze
  • Alat za izgradnju linkova: pomaže istražiti prilike za povratne veze, saznati više o web-mjestu povezanom s povratnom vezom i pratiti napredak veze
  • Skupna analiza: omogućuje vam učitavanje do 200 URL-ova raznih konkurenata kako biste mogli pronaći više prilika za izgradnju veza

Jupiter Media

Facebook