Uređivanje SEO Sadržaja
Što je uređivanje SEO sadržaja?
Većina ljudi razmišlja o uređivanju kopije kada čuju SEO uređivanje, ali to nije isto. SEO uređivanje sadržaja uključuje nekoliko dodatnih koraka kako bi vaše web stranice bile bolje rangirane na stranici s rezultatima tražilice i bile čitljivije.
Uređivanje SEO sadržaja je proces prilagođavanja pisanog sadržaja kako bi mu se dale najbolje šanse za rangiranje na tražilicama.
Gdje se SEO uređivanje uklapa u tijek rada sadržaja.
SEO uređivanje može se izvršiti bilo kada nakon što je sadržaj napisan, bez obzira je li već objavljen ili ne.
Optimalan pristup SEO uređivanju je integrirati njegove principe u vaš proces pisanja sadržaja, umjesto da ga izolirate kao zaseban korak.
Kada se provodi prije objavljivanja, cilj mu je dati sadržaju najbolju šansu za rangiranje odmah iza vrata. Uređivanje objavljenog sadržaja, s druge strane, može pomoći poboljšanju postojećeg učinka.
Kako urediti svoj sadržaj za SEO
Kako urediti svoj sadržaj za SEO ? – SEO uređivanje je malo drugačije od uređivanja gramatike ili čitljivosti. Uključuje istraživanje konkurencije i ključnih riječi, analizu ključnih tema i uvažavanje namjere pretraživanja, među ostalim čimbenicima.
Uređivanje SEO sadržaja prilično je ista stvar kao i tradicionalno uređivanje, ali s dodatnim slojem SEO principa. Tradicionalno uređivanje je samo za ljude, ali SEO uređivanje računa i za tražilice.
Postoje dva sloja uređivanja za SEO članke. Prvi sloj za uređivanje je za ljude, tako da je sadržaj lako čitljiv, a drugi sloj je za tražilice, pa ga je lako rangirati.
Istraživanje ključnih riječi
Prije nego što napišete svoj sadržaj, provedite istraživanje ključnih riječi. Time ćete razumjeti što ljudi traže i koje izraze koriste za pronalaženje rješenja. To je ključni korak u procesu pisanja SEO-a.
Prvo morate identificirati ključne riječi koje su relevantne za vaše poslovanje. Na primjer, ‘najbolje planinarske cipele’ nije osobito koristan upit za pretraživanje za tvrtku koja nudi rješenja za upravljanje projektima.
Nemojte birati ciljanu ključnu riječ isključivo na temelju ocjene težine SEO u alatu za ključne riječi. Započnite svoj proces s početnim temama i ključnim riječima na umu.
Početne teme su riječi visoke razine za koje mislite da bi bile relevantne za vaše poslovanje na temelju vašeg iskustva. Postoji nekoliko načina da dođete do ovih početnih tema:
Upotrijebite alat kao što je seedkeyword.com i zamolite svog klijenta da pretražuje kao što obično pretražuje u Googleu kako bi pronašli rješenje za svoj problem.
Koristite alat kao što je Writerzen za pronalaženje tema.
Provedite svoje teme kroz alat za ključne riječi kako biste dobili osjećaj konkurentnosti na razini teme. Možete provjeriti poteškoću SEO i opseg pretraživanja pojmova koje svaka tema generira pomoću alata kao što su Ahref i Semrush.
Ključne riječi posvuda, SpyFu, KWfinder, Keysearch i Google Keyword Planner neke su jeftinije alternative. U ovoj fazi pretraživanja ne tražite ciljanu ključnu riječ, već najbolju temu.
Suzite popis na teme koje su vrijedne za vaše poslovanje i manje konkurentne. Zatim odaberite jednu ili dvije teme koje su vrijedne za vaše poslovanje i imaju nisku konkurenciju. Za početak, preporučam da se usredotočite na jednu temu.
Nakon što odaberete svoju glavnu temu, ponovno je prođite kroz alat za istraživanje ključnih riječi. Filtrirajte ključne riječi prema razini težine koja ima smisla za vašu web stranicu.
Ovdje ne postoji točna znanost, a svaki alat za istraživanje ključnih riječi koristi drugačiji algoritam za procjenu težine rangiranja. Na primjer, Ahrefs koristi broj povratnih veza za procjenu autoriteta stranice.
Dakle, ako sve najbolje rangirane stranice imaju veliki broj povratnih veza, pojam za pretraživanje smatra se izazovnim za rangiranje. Iako to nije uvijek točno, ovo možete koristiti za smjer.
U sljedećem koraku grupirajte sve ključne riječi sa sličnom namjerom pretraživanja kako biste ih sve mogli pokriti na jednoj stranici.
Proces istraživanja ključnih riječi ima još mnogo toga, ali to zahtijeva detaljniji post. Za sada, pretpostavimo da ste odabrali pojam za pretraživanje, a vaš pisac sadržaja detaljno je obradio tu temu. Svježe je izašao iz pećnice sadržaja i spreman za magiju uređivanja.
SEO pisanje i pokrivanje teme
U prošlosti su tražilice rangirale web stranice na temelju gustoće ključnih riječi. Tako možete lako rangirati svoju stranicu korištenjem ciljane ključne riječi više puta na stranici kako biste povećali gustoću ključnih riječi.
Kao što se očekivalo, pošiljateljima neželjene pošte nije trebalo dugo da koriste ovu tehniku za rangiranje stranica niske kvalitete.
Kako bi se borio protiv toga, Google je stvorio ažuriranja algoritma kao što je Hummingbird, koji favoriziraju pokrivenost tema u odnosu na gustoću ključnih riječi.
S većim naglaskom na pokrivenost tema, morate osigurati da vaš sadržaj pokriva širok raspon povezanih tema.
Na primjer, ako pišete o SEO, morat ćete pokriti semantički povezane teme kao što su SEO alati, optimizacija za tražilice, SEO strategija, istraživanje ključnih riječi, izgradnja linkova, organski promet, tehnički SEO itd.
Osiguravanje pokrivenosti tema treba biti dio vašeg procesa uređivanja SEO-a. Nakon što odaberete ključnu riječ za fokus, sljedeći korak je osigurati da sadržaj koji uređujete ima dovoljno pokrivenosti tema.
SEO uređivač obično daje timu za kreiranje sadržaja nacrt teme ili sažetak prije stvaranja sadržaja. To znači da ne morate ići naprijed-natrag da biste dodali više tema. SEO uređivač se u tom pogledu razlikuje od standardnog uređivača sadržaja.
SEO uređivanje ključnih riječi
Kada obavite sveobuhvatan pregled svih relevantnih tema, morate usredotočiti svoje SEO napore na stavljanje ključne riječi fokusa na istaknuto mjesto. Najbolji položaji ključnih riječi za vaše članke su:
- SEO naslov (meta naslov)
- Meta opis (pomaže povećati CTR ako odgovarate namjeri pretraživanja)
- Naslov ili H1 naslov
- Prvi ili drugi paragraf
- Slike ALT teksta
- Podnaslovi (koristite varijacije svoje ključne riječi i povezanih ključnih riječi)
Uključite ovo kao dio svog tijeka SEO uređivanja.
SEO Uređivanje sadržaja
Pitanja koja treba postaviti:
- Tko je čitatelj?
- U kojoj je fazi kupnje čitatelj?
- Koja je svrha ovog članka?
- Koje su pojedinačne točke?
U procesu SEO uređivanja, korak uređivanja sadržaja fokusira se na to da sadržaj bude što čvršći i jasniji. Uvijek imajte na umu svog čitatelja i krajnji cilj. Koju radnju želite da čitatelj poduzima? Pokušavate li navesti čitatelja da preuzme e-knjigu ili kupi vaš proizvod? Uredite u skladu s tim.
Zatim provjerite da su sve točke u vašem sadržaju jedinstvene. Svaka točka zaslužuje novi odlomak. Konačno, ostanite usredotočeni i izbjegavajte lutanje.
Cilj broj jedan je uvijek jasnoća!
Da biste to postigli, morate eliminirati dvosmislenost i pobrinuti se da vaše točke dolaze jasno. Dobro, jasno pisanje uvijek će nadmašiti pompozan i otmjen sadržaj koji je zamoran za čitanje.
Ključni dio ovog koraka je provjera činjenica. Nažalost, mnogi pisci svoja mišljenja dodaju u obliku činjenica, što nije mudro.
Ukoliko osjećate da nešto nije u redu i da nešto ne pogađate, uvijek budite oprezni i provjerite ima li dokaza. Miješanje mišljenja s činjenicama moglo bi narušiti vaš kredibilitet.
Strukturno uređivanje
Pitanja koja treba postaviti:
- Koji je vaš kut sadržaja? (ovo će također odrediti vaš LEAD)
- Koji su ključni dijelovi vaše priče?
- Koja je narativna struktura? (kategorije reda)
- Jesu li točke raspoređene elegantno?
- Možete li povezati neki drugi relevantan sadržaj?
Kada završite s uređivanjem sadržaja, imat ćete svaku točku u drugom odlomku. Sada prođite kroz sve odjeljke i odredite kut koji želite zauzeti sa svojim sadržajem. Vaš kut sadržaja također će odrediti vaš LEAD ili uvodni odlomak.
U ciklusu uređivanja strukture, elegantno ćete rasporediti odlomke. Uređivanje strukture također će uključivati povezivanje na povezani sadržaj unutar vaše web stranice i pouzdane vanjske resurse. Interna struktura povezivanja web stranice pomaže tražilicama da bolje razumiju sadržaj vaše web stranice.
Osim toga, čitateljima pruža detaljne informacije o određenoj temi koja nije obrađena u trenutnom članku. Ovisno o vašem tijeku rada, internim povezivanjem može upravljati tim za sadržaj ili SEO urednik.
Uređivanje stila
Pitanja koja treba postaviti:
- Teče li pisanje dobro?
- Vodi li on point do sljedećeg besprijekorno?
- Jeste li uklonili sav nered?
- Koji je narativ koji želite predstaviti?
U uređivanju stila morate se usredotočiti na naraciju sadržaja.
Nakon uređivanja sadržaja, vaši odlomci mogu imati jedinstvene točke, ali možda neće biti povezane. Sjajan način da se paragrafi odvijaju je korištenje generičke izjave koja vodi do ideje/odlomka. Narativ je kut sadržaja koji želite zauzeti. Ista priča može imati više perspektiva.
Kako urediti svoj sadržaj za SEO?
Mnoge od gore navedenih preporuka odnose se na istraživanje konkurencije, bilo ručno ili uz korištenje softvera za uređivanje SEO.
U mnogim slučajevima, ovaj pristup je dobitna formula. Pogotovo ako to pokušavate učiniti brzo i/ili u velikim količinama. Međutim, treba napomenuti da u manje konkurentnim nišama vrhunski konkurenti ponekad ne odgovaraju savršeno na namjeru pretraživanja.
U tim slučajevima, uvidi koje možete izvući od konkurenata (i stoga putem alata kao što je Surfer SEO) bit će manje vrijedni.
Stoga ne zaboravite uvijek koristiti svoju najbolju prosudbu kako biste uočili konkurente niže kvalitete i utvrdili koja je zapravo namjera pretraživanja kako biste je mogli usporediti.
Postoji mnogo SEO urednika, ali nisu svi vrijedni zapošljavanja. Kada tražite urednika, trebali biste uzeti u obzir kvalitetu, vještine i integritet njegovog rada, a ne samo koliko naplaćuju.
Želite nekoga tko može stvoriti privlačan, “easy-to-read” i relevantan sadržaj uz zadržavanje glasa vaše tvrtke.