Sadržajni marketing – 10 zapovijedi – 4. Tjedan I Sadržajni marketing 1. OPTIMIZIRAJTE SVOJ BROJ RIJEČI Koristite duljinu sadržaja vašeg konkurenta kao mjerilo. Zapamtite da je trenutno 2500 riječi ili blizu optimalna duljina. Proučite i svoju konkurenciju. Što je dobro kod njih, što im nedostaje, što ne rade dobro? 2. TON Zapamtite da je razlika […]
Napredni sadržajni marketing – Sadržajni marketing postao je dobro uspostavljen skup tehnika za pristojne digitalne marketinške stručnjake, ali kako se povećava interes za korištenjem “Content Marketinga”, tako raste i količina sadržaja koji se proizvodi. Što je napredni sadržajni marketing? Napredni sadržajni marketing je temelj za “ulazni” marketing. Razvijen je kako bi zadovoljio specifične potrebe vaše […]
Uvod u sadržajni marketing Bez sadržajnog marketinga nema ni dobre optimizacije za tražilice (SEO). Uvod u sadržajni marketing – Otkrijte kako stvoriti uspješnu strategiju marketinga sadržaja koja će vam pomoći da dosegnete svoju publiku i povećate konverzije. Vaši klijenti, potencijalni klijenti i publika žele vrijedan sadržaj od vas. I taj sadržaj treba doseći članove publike na […]
OFF Page SEO ili SEO izvan stranice jedan je od bitnih dijelova uspješne SEO strategije. Ukoliko želite da se vaša stranica rangira na Googleu i poveća organski promet vaše robne marke, morat ćete pogledati više od svoje SEO strategije na stranici. OFF Page SEO ili SEO izvan stranice jedan je od bitnih dijelova uspješne SEO […]
SEO Revizija SEO revizija može se provesti i samostalno – brojni su alati dostupni na internetu koji vam u tome mogu pomoći – no, možete angažirati i neku agenciju koja se specijalizirala za to kako biste dobili točne i precizne informacije o tome što treba doraditi, a što je zadovoljavajuće. Što je SEO revizija? SEO revizija je proces identificiranja problema ili pogrešaka koji mogu spriječiti rangiranje vaše […]
Što je On Page SEO? On-Page SEO je vrsta optimizacije tražilice koja koristi optimizacije na licu mjesta kako bi poboljšala rang stranice u relevantnim rezultatima pretraživanja. Uobičajene SEO prakse na stranici uključuju optimizaciju oznaka naslova, sadržaja, internih poveznica i URL-ova. Ovo je suprotno Off Page SEO-a, što se odnosi na optimizaciju za elemente izvan vaše […]
Alati za praćenje SERPa i Seo optimizacija idu ruku pod ruku – SEO znači SEARCH ENGINE OPTIMIZATION u prijevodu optimiziranje na pretražnim bazama (poput Google) SEO znači optimizacijju vašeg weba i njegove tehničke konfigurcije, njegovog sadržaja (kako bi bio što relevantniji) i popularnosti samih linkova na vašem webu te vašeg weba na drugim stranicama. Sve […]
Instagram hashtagovi, čemu služe? Ako koristite Instagram za marketing, onda trebate da ih vaša publika vidi. Najbolji način da dobijete više pogleda na vaše objave je korištenje pravih Instagram hashtagova kada objavljujete na svom feedu. Ključno je pronaći prave hashtagove, one koji će privući posjetitelje na vaše objave, dobiti taj angažman i rezultirati prodajom. Evo […]
Marketing na TikToku – kako funkcionira? Čovjek mora živjeti pod kamenom ako nije svjestan što je TikTok. Ova aplikacija za dijeljenje videozapisa prvobitno je postala slavna 2016. godine kao glazbena aplikacija za sinkronizaciju usana pod nazivom musical.ly. Kina je te godine napravila aplikaciju pod nazivom Douyin, a međunarodnu verziju te aplikacije nazvala TikTok 2017. Velik […]
Budući da organski društveni doseg postaje sve teži, sada morate razmišljati izvan okvira kako biste se plasirali na tržište i povezali sa svojom ciljanom publikom. Facebook je bez sumnje moćan marketinški alat i društveni kanal, ali tijekom godina Facebook je prebacio prekidač na tvrtke – zahtijevajući od njih da plate ako žele doći do svojih […]